مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 10:352023-11-28سياسي

روایت 4 نماینده بهارستان| مطالبه هایی که با پیگیری نماینده خراسان جنوبی محقق شد


اگر بخواهیم پیگیری های مطالبه های مردمی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف را حتی فهرست وار بیان کنیم شاید در این گزارش نگنجد به همین واسطه به خلاصه ای و تعدادی از این مطالبه ها بسنده می کنیم.

- خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی، هاجر فرخ نژاد؛ این روزها آن چه نقل محافل و مجالس است با توجه به این که شمارش معکوس برای برگزاری مهم ترین رخ داد سیاسی 1402 آغاز شده است به عملکرد وکلای مردم طی 3 گذشته برمی گردد.

به همین واسطه خبرگزاری فارس در پرونده ویژه خبری با نمایندگان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی هم کلام شد تا مردم را در جریان خلاصه پرونده ای از تلاش و پیگیری های وکلای آن ها در بهارستان قرار دهد.

در این پرونده ویژه خبری گپ و گفتی با  حسین خسروی اسفزار، نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی داشت تا  وکلایش در جریان پیگیری ها، مکاتبه ها، تذکرات، رایزنی ها و تلاش چند ساله این نماینده یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف به طور خلاصه و گذرا قرار گیرند.

نمایندگان مکمل مسوولان اجرایی در پیگیری مطالبه ها فارس: یکی از مطالبه های اساسی مردم خراسان جنوبی و به ویژه حوزه انتخابیه جناب عالی برخودار نبودن از زیرساخت های حوزه حمل و نقل ریلی، هوایی و جاده ای است به عنوان نماینده مردم چه پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت 4 نماینده بهارستان| مطالبه هایی که با پیگیری نماینده خراسان جنوبی محقق شد

روایت 4 نماینده بهارستان| مطالبه هایی که با پیگیری نماینده خراسان جنوبی محقق شد